Hallo peter nogmaals
Zijn er ook mensen die de aantal km niet halen bij de garage werd verkocht dat ik gemiddeld 280 km kon rijden met 1 lading van 40 kw als ik op de snelweg rijd temp 5 gr laatste keer gereden naar Nijmwegen /oss eco stand kachel uit stoelverwarming aan helft van de rit achter een vrachtwagen gereden en voor de rest onder de 100 kon ik 210 km halen .270 km haal ik zonder verwarming en alleen op binnenwegen en stadsverkeer. Maar zodra ik de snelweg op ga en groot gedeelte mee zeil achter een vrachtwagen en op vrije baan niet harder ga dan 104 en wel dan verwarming aan ivm de kou die dan teveel een rol gaat spelen kom ik aan ca 190 km.
De fagelopen 2 dagen met min -2 tot -6 graden, inderdaad ook geconfronteerd met een niet werkende app. balen! Ik heb ook bij de dealer aangekaart dat dit een hopenloze app is.
Laat Nissan eens naar de Volvo app. kijken, werkte bij mij de laatste 2 jaar 100%.
Dit gedrocht is erg frusterend.Misschien een tip voor de mensen die graag een warme en ontdooide auto willen hebben. Je kan in de auto zelf een timer instellen, wanneer de verwarming aan moet. Dan heb je geen last van een niet werkende app. De hele week inplannen lukt misschien niet altijd qua agenda, maar waarschijnlijk kan je best wel inschatten hoe laat je de volgende morgen weg moet als je terug komt van je werk.
Tip 2; Je kan het ook proberen via de website van Nissan: https://youplus.nissan.nl/NL/nl/YouPlus/private/dashboard.html
Neemt overigens niet weg, dat het bloedirritant is dat die app zo slecht functioneert.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.