Hier heb ik mij Zero vandaan. Prima informatie, en kon zeer snel tot zaken komen. Bood goede prijs voor mijn inruiler. Zero werd binnen een maand geleverd.
Service tot nu toe prima. Had een lekke band, werd direct gerepareerd, kosten € 15,00. Daarnaast ontbrak bij mij een beschermkapje bij de deurhendel zitplaats achter bestuurder, en dat werd direct vervangen (uit andere LEAF gehaald.)
Daarnaast bleek dat ik geen Type 2 stekker had geleverd gekregen. Ook die kreeg ik direct, zonder gedoe. 1 belletje en geregeld.
Tot nu toe tevreden over deze dealer die vlak bij mijn werk zit.Viel wel mee, is uit hun Demo gehaald die ze volgens mij voorlopig niet verkopen. En wat dat laden betreft, er staan daar laders waar de kabels aanzitten, dus die kabel gaan ze voorlopig niet missen.
Beter zo dan dat ze hun fout erkennen en de onderdelen gaan bestellen maar mij daarop laten wachten.Dat klepje achter de deurhendel is zo klein, het was mij niet eens opgevallen dat die er niet zat. (daar is dan weer een schoonmoeder goed voor). Dat die laadkabel ontbrak is wat minder. Ik stond bij een lader (Mautstelle op de Timmelsjochpas) waar ik wat wilde bijladen terwijl ik daar ging eten, dan is het maar goed dat ik genoeg in de accu had om tot de volgende snellader te komen. Had slechter af kunnen lopen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.