We willen denk ik allemaal een SPAM vrij en een ‘net’ forum hebben. WordPress heeft diverse instellingen ter beveiliging.
Re Captcha is daar ook bij gekomen. Als het goed is loopt dat nu goed. Voor het geval dat er toch een gebruiker doorheen slipt die kwade bedoelingen heeft zijn er nog meer instellingen die het forum correct moet houden.
Handmatige controle voor deelname forum: Het geeft weer een extra bescherming tegen ‘nep’ accounts. Maar ook niet volledig.Het is onlangs met de posts van een de clubleden voorgekomen dat een bericht niet gelijk openbaar word gemaakt. Het bericht wacht op moderatie. Dit kan komen door enkele instellingen van WordPress.
- Te veel url’s werd gezien worden als SPAM. Ik heb het aantal url’s dat je mag opnemen verhoogd.
- Vloekwoorden worden vanaf vandaag ook gescreend. Als het goed is zal je er nooit mee te maken krijgen 🙂 Ik heb de lijst overgenomen van https://nl.wiktionary.org/w/index.php?title=Categorie:Scheldwoord_in_het_Nederlands&pagefrom=pokkenwijf#mw-pages
Mocht er een bericht niet gelijk gepost worden: ik kijk regelmatig. Je kan me o ok altijd een bericht/email sturen via het contact formulier of DM en dan zal ik kijken naar de instellingen.
Edwin
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.