Hallo ik ben Rob en heb een Leaf besteld die in juli geleverd gaat worden. Een Tekna, dark grey. Het was een voorbestelling dus ik moest er ook de parkeerpiloot en lederbekleding bijnemen, erg he π
Inmiddels druk met trekhaak, laadpas en laadpaal, ik zal hierover in de betreffende rubrieken mijn ervaringen delen.
Na mijn Prius en mijn huidige Outlander straks dus volledig elektrisch rijden. Dit gaat in woon/werk makkelijk lukken, doe ik nu ook volledig elektrisch, maar de andere ritjes wordt toch even puzzelen of het haalbaar is of dat er een pitstop gemaakt moet worden bij een laadpunt. We gaan het beleven.
Leuk om van alles te lezen in voorbereiding op mijn nieuwe aanwinst hier op dit forum, ik zal mijn best doen zoveel mogelijk bij te dragen.
Groeten,
Rob
Welkom Rob,
Met de Prius en Outlander heb je de nodige EV ervaring.
Zelf ook vergelijkbare auto verleden.
Mijn Outlander blijf ik nog een tijd rijden maar deze krijgt een hele andere rol voor de komende jaar. (Korte ritjes, of afstanden van meer dan 400km en vakanties)
Je Tekna lijkt veel op wat ik krijg in augustus. Hoop dat ze mijn auto niet aan je hebben verkocht. 😂..
Welkom Rob!
Een donkergrijze Tekna is altijd goed, hehe π
Mooi autoverleden, mooie aanloop naar full electric. Was het de bijtelling of het heerlijke rijden dat de doorslag gaf?
Nog een paar nachtjes slapen… vergeet niet foto’s te maken voor ons als het zover is…
Groeten Thijs
Jazeker, er zit meer dan 2000 km op en ik ben erg tevreden.
Na een Prius en Outlander nu volledig op stroom en dat rijdt geweldig. Ik reed al woon-werk volledig elektrisch, dat ging net met mijn 10kwh accu waar circa 40km mee gereden kon worden. Maar nu nooit meer bang dat de ICE aanspringt omdat het te koud is of het gas iets te diep ingetrapt wordt.
Ondanks het koeling probleem van de accu van de Leaf, ben ik erg blij met mijn aanschaf. Ik was niet van plan met deze auto op vakantie te gaan naar het buitenland, leek mij een enorme uitdaging, maar op dit forum blijkt dat het wel kan.
Voor jou, Thijs, zal hij deze maand afgeleverd worden las ik, spannend. Veel plezier nog met de voorbereiding en ik ben benieuwd naar jouw ervaringen straks.
Groeten,
Rob
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.